top of page

Kjøpsbetingelser for Universets Tempel

Ved innmelding i Universets Tempel™️ medlemsskap får kunden med en gang tilgang til kursmateriell (selve Universets Tempel) og gruppechatten vår i appen Signal (ligner Messenger/WhatsApp i bruk, men er best i test på brukervennlighet og sikring av personvern) hvor all kommunikasjon foregår.

Medlemsskapet i Universets Tempel™️ varer én måned av gangen og løper til det sies opp av kunden. Det er kunden selv som er ansvarlig for å si opp når kunden ikke lenger måtte ønske å være medlem. Dette gir fleksibilitet.

Universets Tempel™️ medlemsskap er ingen tradisjonell medlemsportal. Det vil si:

  • Tempelet (portalen) vil ikke bli oppdatert hver måned, men når Universet sier det er klart for kanalisering av nytt innhold. Dette betyr at det noen måneder ikke kommer noe nytt inne i selve tempelet, mens andre måneder kommer det flere ting.

  • Det du i hovedsak abonnerer på er kanalisert veiledning (altså veiledning, støtte og hjelp fra Linn og Universet). All støtte, hjelp og veiledning er tilgjengelig for deg i gruppechatten vår i appen Signal. Det blir som å ha Linn og Universet i lommen og de er tilgjengelige i gruppechatten mandager og torsdager (sammenlagt maks 1 time per dag).

Siden dette er et medlemsskap/abonnement hvor kunden betaler måned for måned tilbys det ingen refundering av kjøp.

Følgende atferd eller innhold er aldri tillatt i programmet og kan føre til utestengelse:

  • oppførsel eller innhold som trakasserer eller truer andre

  • innhold som diskuterer ulovlige aktiviteter med den hensikt å begå de

  • innhold som krenker andre og brudd på taushetsplikt

  • pornografisk eller ulovlig innhold

Linn Kleppa og Universet vil gjøre så godt dem kan for å gi deg et magisk opphold inne i Universets Tempel™️ og hjelpe deg på veien mot et magisk liv hvor du sammen med Universet skaper magi og gjør det umulige mulig.

Linn kan kontaktes i den lukkede Facebook-gruppen eller på post@linnkleppa.no.

Universets Tempel™️ gir av opplagte grunner ingen garantier for at kunden oppnår målbare transformasjoner, da dette først og fremst er kundens eget ansvar.

bottom of page